У заключному модулі учасники тренінгу підготували та продемонстрували власні Портфоліо. Дещо складно було здійснювати корекцію і оцінювання робіт інших учасників, так щоб ці корективи були раціональними в подальшому для їх створювачів. Я з'ясував переваги публічної демонстрації результатів учнівських проетів, способи керування такою демонстрацією в класі.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
- завжди прислухатися до того, що говорять учні;
- спостерігати за роботою учнів, не забуваючи при цьому поставлені навчальні цілі;
- використовувати вправи у малих групах, створювати графічні схеми, рольові ігри ;
- відслідковувати прогрес навчання учнів;
- допомогати в здійсненні дослідження.
Комментариев нет:
Отправить комментарий